sobota, 17 marca 2018

Przedsiębiorczość- walk by sight, not by faith, graduall accoplischments

Najważniejsze, co musisz zrobić dobrze na początku, to otoczyć się dwoma lub trzema wyjątkowymi ludźmi



Nasze nowe biuro było bezpieczne i wygodne — nie byłem do tego przyzwyczajony. Miałem luksusowy prywatny gabinet i pewnie myślicie, że czułem się w nim wspaniale, ale tak nie było. Robiłem się wygodny i traciłem motywację. To poczucie rebelii, które napędza założycieli do robienia wielkich rzeczy — gdzieś uciekało.

 Rozmyślanie - kiedyś spędzałem na tym dużo czasu. Przez chwilę czujesz się dobrze — wyobrażając sobie „udaną” wersję samego siebie. Po prostu tego nie rób.

Motywacja to nic innego, jak zestaw emocji, które ułatwiają działanie. Nie możesz oczekiwać szczęścia, jeśli nie robisz w życiu niczego pozytywnego.

 Musisz pokazać się z najtwardszej strony w najgorszych chwilach, stwarzać pozory, że wiesz co robisz i w jakim kierunku zmierzasz. Jest to cholernie męczące. Przez lata brałem masę leków i doświadczyłem kilku załamań nerwowych.

zrób albo zgiń. To czas, kiedy szybko się uczysz i który określa jakiego kalibru przedsiębiorcą jesteś.


zrób albo zgiń

1 komentarz:

  1. www.sabungayam.com ! Setiap Hari ada bonus menarik dari kami | FREE PENDAFTARAN !!! www.bolavita(titik)pro | WA : +6281377055002 | BBM : D1A1E6DF | BOLAVITA

    OdpowiedzUsuń